Κυριακή 23 Ιουνίου 2024

Αποχαιρετιστήριο......

 

Αγαπητοί μου

      μαθητές, συνάδελφοι εκπαιδευτικοί, γονείς και κηδεμόνες των μαθητών μου.

Η φετινή χρονιά ήταν μια ιδιαίτερη χρονιά για μένα γιατί μετά από πολυετή  υπηρεσία στην εκπαίδευση έφθασε το πλήρωμα του χρόνου  ώστε να την αποχωριστώ, να σας αποχωριστώ  κατακλυσμένη από μεγάλη  συγκίνηση και πολλά άλλα ανάμεικτα συναισθήματα. Αποχωρίζομαι   το λειτούργημα της εκπαιδευτικού, λόγω συνταξιοδότησής μου.



Αγαπημένοι μου μαθητές,....


Να θυμάστε πάντα, όπως σας έλεγα στην τάξη, ότι η ειλικρίνεια, η αλήθεια, η υπευθυνότητα, η φιλομάθεια και η εργατικότητά σας είναι και θα είναι ακαταμάχητα όπλα και εφόδια στην ζωή σας.

Η σχέση μας  δεν σταματά εδώ, δεν παύει με την αποχώρησή μου από το σχολείο συνεχίζεται και θα συνεχίζεται ακόμη πιο άμεση και αυθεντική όπως συνεχίζεται η ίδια η ζωή. Είναι και θα είναι μέγιστή μου χαρά να βλεπόμαστε, να μιλάμε, να μαθαίνω νέα σας.


Τα σημειώματά σας, που  μου γράψατε στο τέλος της σχολικής χρονιάς, θα τα φυλάγω πάντα ανεκτίμητο θησαυρό, μοναδικά, συγκινητικά χνάρια  μιας πορείας και μερικά από αυτά με έχουν σημαδέψει παντοτινά. Όλες αυτές τις μοναδικές εμπειρίες  δεν θα τις λησμονήσω ποτέ στην ζωή μου και σας ευχαριστώ και θα σας ευγνωμονώ πάντα που μου προσφέρετε τόσες ανείπωτες συγκινήσεις…

     Αγαπητοί μου συνάδελφοι,

 γνωρίζω τις αμέτρητες δυσκολίες, αντιξοότητες, ιδιομορφίες του λειτουργήματός μας. Γνωρίζω τον καθημερινό αγώνα του μάχιμου εκπαιδευτικού μέσα στην σχολική τάξη. Ένα μόνο, θα ήθελα να τονίσω που από μόνο του λέει πάρα πολλά . Δώστε όσο μπορείτε περισσότερη  αγάπη προς το παιδί, προς τους μαθητές μας. Αυτή η αγάπη είναι αυτή που μένει στο τέλος στα παιδιά, αυτή τους δίνει και ελπίδα και χαμόγελο και λόγο για την μάθηση και κίνητρο  για την υπόλοιπη ζωή τους.

Σας ευχαριστώ από την καρδιά μου όλους τους συναδέλφους που μαζί συνοδοιπορήσαμε όλα αυτά τα χρόνια και δεν ξεχνώ ότι με  αρκετούς από εσάς δεθήκαμε με δεσμούς ανθρώπινους, πέρα από την συναδελφική σχέση, που συνεχίζονται και θα συνεχίζονται στο μέλλον. Ειλικρινά ζητώ συγγνώμη εάν κάποιον συνάδελφο ή συναδέλφισσα στενοχώρησα ή πίκρανα γιατί ήταν πέρα και έξω από τις προθέσεις μου. Σας εύχομαι από τα βάθη της καρδιάς μου πολλή  δύναμη, κουράγιο, πίστη στο πολυσύνθετο και πολυκύμαντο έργο σας, προσωπική και οικογενειακή υγεία, χαρές και κάθε καλό στη ζωή σας. 

Ιδιαίτερα θέλω να ευχαριστήσω τον Διευθυντή του σχολείου μας κ. Σμυρλή Νικόλαο  που πάντα ήταν  δίπλα  μας, μας στήριζε  και μας βοηθούσε....

Του εύχομαι καλή συνέχεια  στο τόσο δύσκολο έργο του.

      Aγαπητοί  μου γονείς και κηδεμόνες,

 ως  εκπαιδευτικός αλλά και ως γονέας παράλληλα, γνωρίζω και γνώρισα, βίωσα την  αγάπη, τον μόχθο, την έγνοια, την λαχτάρα, την αγωνία σας για το καλό και το αύριο των παιδιών σας. Σκύψτε στα παιδιά σας, είναι διαμάντια, είναι ευάλωτα, καταγράφουν τα πάντα μέσα στην ευαίσθητη παιδική ψυχή τους.  Αγκαλιάστε τα παιδιά σας με αγάπη, σεβασμό, με κατανόηση και  αφιερώστε χρόνο και, όσο χρόνο, να είστε εκεί, δίπλα τους, παρόντες. Πλησιάστε κι εσείς με κατανόηση τους δασκάλους των παιδιών σας. Καλλιεργήστε παράλληλα στα παιδιά σας τον σεβασμό προς τους εκπαιδευτικούς τους, προς τον συμμαθητή τους, προς τον συνάνθρωπο. Όταν υπάρχει αλληλοκατανόηση και αλληλοσεβασμός και καλή συνεργασία στο τρίγωνο γονείς – μαθητές – εκπαιδευτικοί τότε τα οφέλη για όλους, αλλά πρώτιστα για τα παιδιά  σας, είναι τεράστια.


Ένα μεγάλο ευχαριστώ για την πολύ αγάπη και εμπιστοσύνη που μου δείξατε όλα αυτά τα χρόνια.....  

Με ιδιαίτερη εκτίμηση και συγκίνηση....

Η δασκάλα σας

Πεύκου Μαρία


Δεν υπάρχουν σχόλια: