Παρασκευή 2 Φεβρουαρίου 2018

Όλοι στο οικόπεδο (οι)



Λέξεις:
τοίχος, μοιράζω, όλοι, οίκος, πλοίο, νέοι, λοιπόν, νοίκι, ποιος, ποια, ποιο, κάποιος, κάποια, κάποιο, κοιλιά, εκείνος, κοιτάζω, κοιμάμαι, έτοιμος, πρόνοια, πλοίαρχος, ανοίγω, άνοιξη, κάτοικος, κατοικώ, κατοικία, μοιράζω, οικία, φοίνικας, προίκα, οικιακά, διάνοια, ετοιμάζω, τοιχοκολλώ, οικονομία, οικοδόμος, οικοδομή, οικόπεδο, οικογένεια, νοικοκυρά, πολυκατοικία, ανοιχτήρι, Οιδίποδας, κοιμήθηκε, παροιμία, κοινωνία – κοινωνικός.

Προτάσεις για ανάγνωση:

  • Οι οικοδόμοι χτίζουν μια κατοικία σε ένα άδειο οικόπεδο.
  • Οι οικοδόμοι έχτισαν έναν τοίχο.
  • Οι λαγοί και οι λύκοι κατοικούν στο δάσος.
  • Οι βοσκοί ανεβαίνουν την άνοιξη στα βουνά.
  • Ανοίγω το παράθυρο και κοιτάζω τον πατέρα μου που κόβει ένα φοίνικα.
  • Η νοικοκυρά καθαρίζει το σπίτι.
  • Κοιτάζω το πλοίο στο λιμάνι και χαιρετώ τους επιβάτες του.
  • Είμαι έτοιμος να ξεκινήσω για το σχολείο.
  • Στο διπλανό οικόπεδο χτίζεται μια οικοδομή για να μείνει μια οικογένεια με δυο παιδιά.
  • Μου αρέσει να κοιμάμαι.
  • Να ένας τοίχος με πέτρες.
  • Κατοικώ σε μια μεγάλη πόλη.
  • Στην πολυκατοικία που μένω είναι όλοι φίλοι μας.
  • Το πλοίο είναι έτοιμο για το ταξίδι.
  • Όλοι οι επιβάτες ανέβηκαν στο πλοίο.
  • Η οικογένειά μου κατοικεί σε μια πολυκατοικία.
  • Ο πατέρας μου φύτεψε ένα φοίνικα στην πολυκατοικία μας.


Δεν υπάρχουν σχόλια: