Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012

Φανταστικοί διάλογοι μαθητών και εξωγήινων.....

Οι μαθητές   της Ε΄ τάξης   με τη φαντασία τους έγιναν μέλη μιας διαστημικής αποστολής και ταξίδεψαν σε ένα μακρινό πλανήτη, εκεί συνάντησαν  πλάσματα με τα οποία μπόρεσαν και επικοινώνησαν.

Αυτές τις φανταστικές  συνομιλίες τους τις κατέγραψαν και μας τις παρουσιάζουν παρακάτω:

ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΤΟΥΣ ΔΙΑΛΟΓΟΥΣ....


ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΜΕΤΑΞΥ ΕΞΩΓΗΙΝΟΥ(7963) ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΥ
7963 : Και... Ποιός είσαι ; Και...  Από πού ήρθες; Και.... Τι σόι πλάσμα είσαι;
Χριστόφορος : Είμαι ο Χριστόφορος, ήρθα από την γη ύστερα από ένα κουραστικό ταξίδι και είμαι άνθρωπος.
7963: Και....γιατί ήταν κουραστικό το ταξίδι; Και... τι είναι η γη; Και... τι είναι αυτή η περίεργη λέξη «Χριστόφορος»;

Χριστόφορος : Το ταξίδι ήταν κουραστικό γιατί ήταν μεγάλο και έπεσαν πολλοί κομήτες στο δρόμο, η γη είναι ένας μικρός πλανήτης και «Χριστόφορος» είναι όνομα. Εσύ όμως πώς λέγεσαι;

7963: Και... το όνομα μου είναι 7963. Και.... πες μου πράματα για τον πλανήτη σου. Και... εμάς δεν έχει κάτι το ενδιαφέρον. Και...μόνο καλλιεργούμε καρότα και τα τρώμε.
Χριστόφορος: Και... τι πίνετε;
7963: Και... καροτοχυμό. Και... είναι χάλια, αλλά πες μου για σένα. Τι τρώτε και τι πίνετε;

Χριστόφορος: Και εμείς καλλιεργούμε, αλλά όχι μόνο καρότα. Καλλιεργούμε κι άλλα, λαχανικά και φρούτα. Επίσης, κυνηγάμε τα ζώα, τα σκοτώνουμε και τα τρώμε. Το πιο βασικό για μας πόσιμο είναι το νερό.
7963: Και... Ουάου! Και... ο πλανήτης σας είναι απίθανος.Και... Εγώ ασχολούμαι  μαζί με τον 6636 και τον 5525 με την διοργάνωση πυραυλοαγώνων. Εσύ;
Χριστόφορος: Κάνετε πυραυλοαγώνες; Ουάου! Εγώ ασχολούμαι με το διάστημα. Όπως βλέπεις ήρθα εδώ, αλλά στην γη ασχολούμαι από μακρυά με τα αστέρια.

 ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΜΕΤΑΞΥ ΕΞΩΓΗΙΝΟΥ ΚΑΙ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑΣ
 -Γεια σας είμαι η Κωνσταντίνα και είμαι γήινος άνθρωπος δηλαδή είμαι άνθρωπος από τη γη. 
Θα ήθελα να γνωριστούμε ποιο καλά και να σας περιγράψω το ταξίδι μου που έκανα για να σας συναντήσω ,να σας διηγηθώ τι  κάνουμε στη γη και ποιες  είναι οι διαφορές μας με  το δικό σας  πλανήτη. Λοιπόν,το ταξίδι μου σχετικά στην αρχή ήταν κουραστικό αλλά μετά άρχισα να βλέπω διάφορους πλανήτες ώσπου έφτασα και στη χώρα σας και είδα όλοι την τεχνολογία που έχετε φτιάξει, όπως ξενοδοχεία, ασανσέρ και διάφορους κινούμενους δρόμους. Με λίγα λόγια ο πλανήτης σας είναι καταπληκτικός. 
 Ο δικός μου πλανήτης μου είναι κάπως αλλιώς! Υπάρχουν δρόμοι αλλά δεν κινούνται, υπάρχουν ξενοδοχεία και ασανσέρ. Επίσης εμείς πάνω στους δρόμους δεν κινούμαστε με στρογγυλά μεγάλα πράγματα και ούτε ταξιδεύουμε με ιπτάμενους δίσκους. Εμείς πάνω στους δρόμους κινούμαστε με αυτοκίνητα και ταξιδεύουμε στη θάλασσα με πλοία και στον ουρανό με αεροπλάνα. Αυτές τις διαφορές έχουμε.
Τώρα  όμως δεν ξέρω αν μοιάζουμε στις καθημερινές μας συνήθειες και στις εργασίες μας;
  Εμείς έχουμε  οικογένειες,αυτές αποτελούνται από τον  τον άντρα, την  γυναίκα και ανάλογα πόσα παιδιά έχουν. Τα θηλυκά τα λένε κορίτσια και τα αρσενικά αγόρια. Βέβαια μετά όταν μεγαλώνουν τα βαπτίζουν,  δηλαδή τους δίνουν ένα όνομα. 
Αργότερα όταν μεγαλώσουν τα παιδιά πηγαίνουν σχολείο. Κάθε πρωί λοιπόν, οι γονείς πηγαίνουν τα παιδιά τους στο  σχολείο  και αυτοί φεύγουν για τη δουλειά τους. Βέβαια όσες γυναίκες δεν έχουν δουλειά  ασχολούνται με το νοικοκυριό . Δηλαδή συμμαζεύουνε το σπίτι, φτιάχνουν φαγητό, σφουγγαρίζουν, σκουπίζουν και άλλες διάφορες δουλειές. 
Θα ήθελα όμως να μάθω και εγώ  κάτι για  σας.
Να μου περιγράψετε  την καθημερινότητά σας , την  οικογένεια σας και τέλος αν  εσείς εδώ έχετε  αρχηγό και ποια είναι τα δικαιώματά του και οι υποχρεώσεις του;

 Λυπάμαι όμως που δεν μπορώ να σ΄ακούσω γιατί με καλούν από το διαστημόπλοιο μου και είναι επείγον για να φύγω αμέσως.....
Ελπίζω να τα πούμε αργότερα....
Γεια σου τώρα....

Διάλογος μεταξύ της Στέλλας και εξωγήινου



Εξωγήινος:Hello!Είμαι ο Μπιουμπίου ο εξωγήινος.


Στέλλα: Εμένα με λένε Στέλλα. Εσύ Μπιουμπίου γιατί μιλάς αγγλοελληνικά και όχι  καθαρά  ελληνικά;


Εξωγήινος: Έτσι, μου αρέσει πιο πολύ αυτή η γλώσσα.


Στέλλα: Γιατί έχεις κεραίες;


Εξωγήινος: Γιατί έτσι μου αρέσει. Εσύ γιατί έχεις μαλλιά;


Στέλλα: Γιατί έτσι γεννήθηκα.


Εξωγήινος: Ξέρεις κανένα ανέκδοτο;


Στέλλα: Ναι, ξέρω θες να σου πω.


Εξωγήινος: Ναι για να ακούσω.  


Στέλλα: Ένας πράσινος εξωγήινος με κεραίες.


Εξωγήινος: Που ντος;


Στέλλα: Να τος.


Εξωγήινος: Ααααα! Τότε να σου πω κι εγώ ένα ανέκδοτο. Η Στέλλα η πολυλογού, η  γλωσσοκοπού, η τρελού.


Στέλλα: Ααααα! Έτσι το πας τότε φεύγω.


Εξωγήινος: Γεια σας είμαι ο Μπίουμπίου ο εξωγήινος.


Στέλλα: Κι εγώ είμαι η Στέλλα.



                                             ΤΕΛΟΣ !!!!           
  Εργασία μαθητών Ε΄τάξης

Δεν υπάρχουν σχόλια: