Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2020

Τα μαθήματα της Β΄τάξης 8/12/2020

 ΓΛΩΣΣΑ Β τάξης " To ταξίδι στη Χωχαρούπα "  8/12/2020


Στην όγδοη ενότητα, του βιβλίου της Γλώσσας της Β' Δημοτικού, με τίτλο "Το ταξίδι στη Χωχαρούπα", θα μάθουμε τι είναι οι γλωσσοδέτες και τα αινίγματα, να λέμε γλωσσοδέτες, να.... φτιάχνουμε αινίγματα και στιχάκια. Επίσης, θα μάθουμε να διαβάζουμε και να γράφουμε σωστά δύο ή περισσότερα σύμφωνα στη σειρά και τέλος, θα μάθουμε το ρήμα είμαι.

Βιβλίο Γλώσσας

Τετράδιο εργασιών

Γλωσσοδέτης είναι μια σύνθετη λέξη ή σειρά λέξεων, που έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε είναι δύσκολο να αρθρωθεί σωστά με μεγάλη ταχύτητα.

Μερικοί γλωσσοδέτες είναι οι εξής:

 Άσπρη πέτρα ξέξασπρη κι απ' τον ήλιο ξεξασπρότερη.
☛ Μια πάπια, μα ποια πάπια; Μια πάπια με παπιά.
☛ Ο παπάς ο παχύς, έφαγε παχιά φακή. Γιατί παπά παχύ έφαγες παχιά φακή;
☛ Ο τζίτζιρας ο μίτζιρας ο τζιτζιμιτζιχότζιρας, ανέβηκε στη τζιτζιριά στη μιτζιριά στη τζιτζιμιτζιχοτζιριά, να κόψει τζίτζιρα μίτζιρα τζιτζιμιτζιχότζιρα.

Διαβάζουμε από το βιβλίο την σελίδα 70 και γράφουμε στο τετράδιο της  αντιγραφής τον γλωσσοδέτη " Πέμπτη πέφτει ο πεύκος κάτω."

ΒΙΝΤΕΟ: Γλωσσοδέτης - Χάρτινο Καράβι

Οι 9 καλύτεροι γλωσσοδέτες για παιχνίδι !



Μαθηματικά Β΄ Τάξης Κεφ.21  Λύνω σύνθετα προβλήματα(α)

Το 
εικοστό πρώτο κεφάλαιο των μαθηματικών της Β' Δημοτικού, θα μάθουμε να λύνουμε σύνθετα προβλήματα, με πολλές λύσεις και προβλήματα εξισορρόπησης. Ειδικότερα, να οργανώνουμε πολλές πληροφορίες που δίνει ένα πρόβλημα, να κάνουμε εκτίμηση πριν το λύσουμε, να ελέγχουμε τη λύση που δώσαμε και να κάνουμε δίκαιη μοιρασιά, χρησιμοποιώντας την έκφραση «τόσα όσα».

Η θεωρία του μαθήματος:

 Την έκφραση «τόσα όσα» τη χρησιμοποιούμε για να περιγράψουμε ποσότητες που είναι ίσες μεταξύ τους. Π.χ. Τα αγόρια (5) της τάξης μας, είναι τόσα όσα και τα κορίτσια (5).

Κάνουμε από το  το βιβλίο  του μαθητή  την δραστηριότητα - ανακάλυψη της σελίδας 56και την εργασία 1 της σελίδας 57.

Από το Τετράδιο Εργασιών κάνουμε την άσκηση β της σελίδας 16.

MΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ:ΕΝΟΤΗΤΑ 2.6 "Ανακαλύπτω το πράσινο στη συνοικία".


Σε αυτό το μάθημα επιδιώκεται :
α) Οι μαθητές να εντοπίσουν και να ονομάσουν τις πράσινες γωνιές της συνοικίας τους και να κατανοήσουν το ρόλο και τη σημασία τους.
β) Να επισημάνουν την ανάγκη προστασίας του φυσικού περιβάλλοντος.

Κάνουμε από το βιβλίο του μαθητή τις σελίδες 34-35 και από το τετράδιο εργασιών την εργασία 1 της σελίδας 12.




Δεν υπάρχουν σχόλια: