ΓΛΩΣΣΑ Β τάξης: " To ταξίδι στη Χωχαρούπα " (3) 11/12/2020
Θα συνεχίσουμε στην υποενότητα 4 του βιβλίου της γλώσσας σελίδα 73 και θα διαβάσουμε ένα μικρό κείμενο γεμάτο από λέξεις που... έχουν πολλά σύμφωνα στη σειρά!
Αντιγραφή τις λέξεις της σελίδας 73
Στο τετράδιο εργασιών θα κάνουμε την άσκηση 4 (σελ. 45)
Μαθηματικά Β΄ Τάξης Κεφ.22 Αναλύω αριθμούς μέχρι το 100 - προπαίδεια
Στο εικοστό δεύτερο κεφάλαιο των μαθηματικών της Β' Δημοτικού, θα μάθουμε να αναλύουμε ένα διψήφιο αριθμό σε ίδιους όρους. Ειδικότερα, να συνθέτουμε και να αναλύουμε έναν αριθμό σε άλλους μικρότερους είτε με μορφή συμβόλων (ψηφία) είτε με πραγματική (κατασκευή μοτίβου), είτε με μορφή αθροίσματος ή γινομένου. Επίσης πρέπει να κατανοήσουμε και να εμπεδώσουμε την προτεραιότητα των πράξεων (πρώτα οι πράξεις μέσα στις παρενθέσεις).
Πρώτα όμως, ας κοιτάξουμε την θεωρία του μαθήματος:
Οι αριθμοί αναλύονται με πολλούς τρόπους. Οι δύο βασικότεροι είναι:
● σε ίδιους αριθμούς, π.χ. 18 = 6 + 6 + 6 ή 3 x 6
● σε αριθμούς που δεν είναι ίδιοι, π.χ. 18 = 10 + 8 18 = 12 + 6
Κάνουμε από το το βιβλίο του μαθητή την δραστηριότητα - ανακάλυψη της σελίδας 58 και την εργασία της σελίδας 59.
MΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ:ΕΝΟΤΗΤΑ 2.8 "Από το χτες στο σήμερα"
Οι μαθητές να συγκρίνουν τη γειτονιά του παρελθόντος με αυτή του παρόντος και να περιγράψουν βασικές διαφορές ανάμεσα στην πόλη και στο χωριό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου