Σελίδες

Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2020

Τα μαθήματα της Β΄τάξης 26/11/2020

Γλώσσα Β΄  τάξης: Ο αϊτός και το αηδόνι

 Σε αυτή  την ενότητα σήμερα θα διαβάσουμε το παραμύθι «Ο αϊτός και το αηδόνι».

 Στο κείμενο θα συναντήσουμε τους δίφθογγους.

Θα τονίσουμε ότι οι δίφθογγοι δε χωρίζονται στον συλλαβισμό και στη συνέχεια θα τους εντοπίσουμε μέσα στο παραμύθι και...

θα τους κυκλώσουμε.

Αντιγραφή: αϊτός, αηδόνι, βόηθα κελαηδώ, κελάηδημα, ρόιδι, γάιδαρος

 

αετός  είναι ένα μεγαλόσωμο αρπακτικό, σαρκοφάγο πτηνό, προικισμένο με οξύτατη όραση και κυρτό γαμψό ράμφος. Στην ελληνική μυθολογία ο αετός ήταν αγγελιοφόρος του Δία, βασιλιά των θεών και θεωρούνταν ιερό πουλί. Έχουν δύο δυνατά πόδια με τέσσερα δάχτυλα που το καθένα έχει ένα γυριστό νύχι για να μπορεί να μεταφέρει την τροφή του χωρίς να του πέσει. Πετούν αργά με τα φτερά τους ανοικτά. Φτιάχνει τη φωλιά του σε ψηλά βουνά. 


Το αηδόνι
είναι ένα μικρό πουλί που θεωρείται από πολλούς ότι έχει το ομορφότερο κελάηδημα στον κόσμο. Έχει καφετί χρώμα και μια κοκκινωπή, μακριά ουρά. Το στήθος του έχει γκρίζο ή κιτρινωπό χρώμα. Τρώει μυρμήγκια, σκαθάρια και αράχνες αλλά το φθινόπωρο προτιμά τους καρπούς.




αετός

Το αηδόνι


Αετός και Σκαθάρι Μύθοι Αισώπου



Μαθηματικά Β΄τάξης : Κεφ. 18 Φτιάχνω διψήφιους αριθμούς με πρόσθεση ίδιων ή διαφορετικών αριθμών


Στο δέκατο όγδοο κεφάλαιο των μαθηματικών της Β' Δημοτικού, θα μάθουμε να υπολογίζουμε ίδιους αριθμούς με το μυαλό, χρησιμοποιώντας διαφορετικές στρατηγικές. Ειδικότερα, να συνεχίζουμε αριθμητικές αλυσίδες, να  αναγνωρίζουμε διαφορετικούς τρόπους υπολογισμού ενός αθροίσματος με περισσότερους από τρεις προσθετέους και να ταυτίζουμε το σύμβολο x (επί) με διαδοχικές προσθέσεις ίδιων αριθμών.

Κάνουμε την Δραστηριότητα - Ανακάλυψη σελίδα 50 από το βιβλίο μαθητή. 

Aπό το Τετράδιο Εργασιών κάνουμε την γ άσκηση σελίδα 11.


Μελέτη Περιβάλλοντος Β΄ Δημοτικού: Κατοικίες και οικογένειες


Οι μαθητές παρατηρούν την εικόνα του βιβλίου σελίδα 28, μετρούν τις μονοκατοικίες και τις πολυκατοικίες και συμπληρώνουν το ραβδόγραμμα.

Περιγράφουν το δρόμο τους ή την γειτονιά τους, με βάση το είδος των κατοικιών που υπάρχει και περιγράφουν προφορικά μια μονοκατοικία ή μια πολυκατοικία.

Στην επόμενη σελίδα, τα παιδιά διαβάζουν το κείμενο και επικεντρώνονται στις έννοιες τόπος καταγωγής και αρμονική συνύπαρξη οικογενειών από διαφορετικές χώρες. Για την κατανόηση αυτών των εννοιών παρατηρούν τις εικόνες και διαβάζουν τους διαλόγους.

Το φύλλο εργασιών



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου