Δευτέρα 4 Μαρτίου 2019

"Νιώθω"

Μπήκαμε στη 16η ενότητα και θα δουλέψουμε πολύ με τον εσωτερικό μας κόσμο. "Νιώθω" ο τίτλος της και τα συναισθήματα πλημμύρισαν την τάξη μας!

Στο πρώτο κείμενο της ενότητας "Το παιδί με το ακορντεόν" βρήκαμε πλήθος λέξεων και εκφράσεων για διάφορα συναισθήματα, αγωνία, χαρά, συγκίνηση, ενθουσιασμός.
 Σκεφτήκαμε και δικές μας εμπειρίες με αυτά τα συναισθήματα, ακούγοντας ένα ακορντεόν να....

παίζει τους "Χαρταετούς" του Μ.Θεοδωράκη.
Διαβάσαμε το 


Το τραγούδι του ΚλόουνΣτίχοι, Μουσική: Γιώργος Μαρίνος
Δεν έχεις που να κοιμηθείς, δανείσου το παπούτσι μου
δεν έχεις πού να ζεσταθείς, δανείσου την καρδιά μου.
Δεν έχεις πού να πιεις νερό, ξεδίψασε στο δάκρυ μου
δεν έχεις πού να ονειρευτείς, δανείσου τα όνειρα μου.

Κρύβω βαθιά στις τσέπες μου, δυο ψίχουλα ψωμί,

κρύβω τον ήλιο, τα πουλιά, κι ένα άσπρο γιασεμί.
Κι όλα θα γίνουν αύριο, καρβέλια, χρώματα πολλά
για να χορτάσουν των παιδιών μάτια και στόματα.

Φύλλα εργασίας: Συναισθήματα



Νιώθω - Συναισθήματα
Download File


Νιώθω - Φράσεις με συναισθήματα
Download File


Νιώθω - Συναισθήματα 2
Download File


Συγκριτικός βαθμός επιθέτων
Download File


Ρήματα σε -ω (Το ρήμα νιώθω)
Download File


Θηλυκά Ουσιαστικά σε -ου
Download File

Δεν υπάρχουν σχόλια: