Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2012

Όνειρα για ταξίδια στ΄ αστέρια

Τα παιδιά της Ε΄τάξης με τη φαντασία τους έγιναν μέλη μιας διαστημικής αποστολής και ταξίδεψαν σε ένα μακρινό πλανήτη, όπου συνάντησαν πλάσματα με τα οποία μπόρεσαν και επικοινώνησαν.

Αυτή τη φανταστική  συνομιλία τους την κατέγραψαν και μας την παρουσιάζουν παρακάτω:
ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΜΕΤΑΞΥ ΕΞΩΓΗΙΝΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ : Γεια σου πώς σε λένε ;
ΕΞΩΓΉΙΝΟΣ : Με λένε Σούζαν. Εσένα ;
ΑΝΑΣΤ : Εμένα με λένε Αναστασία και μόλις ήρθα στον πλανήτη σας.
ΕΞΩΓ: Πώς ήταν το ταξίδι σου;
ΑΝΑΣΤ :Λίγο κουραστικό και επικίνδυνο  , παρ όλου που κάναμε και πολλές στάσεις για να ξεκουραστούμε. Στη διαδρομή είχαμε ένα πρόβλημα με το διαστημικό ταξί. Μας τελείωσε η πλανητική βενζίνη και τρύπησε και μία πλατηνορόδα......

ΕΞΩΓ : Πες μου, πώς είναι ο πλανήτης σου;
ANAΣΤ : Ο πλανήτης μου είναι μεγάλος .Έχει πολλά σπίτια , δέντρα, αυτοκίνητα, πολλούς ανθρώπους και  άλλα πολλά και όμορφα πράγματα.
Θα ήθελα όμως να σε παρακαλέσω, να με ξεναγήσεις τώρα στο δικό σου πλανήτη και να μου εξηγήσεις κάποια πράγματα, γιατί δεν τα πολυκαταλαβαίνω.
ΕΞΩΓ : Όπως βλέπεις υπάρχουν πολλά διαστημικά ξενοδοχεία, πετούμενα ταξί, πολλοί εξωγήινοι και ό,τι άλλο παρατήρησες.....
Εσύ με τι ασχολείσαι τον ελεύθερο χρόνο σου, ποια είναι τα ενδιαφέροντά σου ;
ANAΣΤ : Μου αρέσει η μουσική, γι΄ αυτό μαθαίνω κιθάρα και αρμόνιο, επίσης  μαθαίνω Αγγλικά και πηγαίνω και  στη μπάντα του Δήμου μας.
 Οι καθημερινές μου ασχολίες  είναι το σχολείο , το διάβασμα , η κιθάρα ,τα παιχνίδια με τον αδερφό μου και άλλα πολλά.
Περιέγραψέ με τώρα και τις δικές σου εργασίες. Με τι ασχολείσαι ;
EΞΩΓ: Εγώ ασχολούμαι με το πλανητικό διάβασμα, μαθαίνω διάφορες  γλώσσες  που μοιάζουν πολλοί με τις δικές σας, διαφέρουν μόνο στη  προφορά τους.  Τις ελεύθερες ώρες παίζουμε με τους φίλους μου πλανητικό βόλεϋ, τρέξιμο και μπάσκετ. 
Θα αναρωτιέσαι βέβαια τι είναι τα πλανητικά παιχνίδια αλλά.....
Aντιλαμβάνομαι τώρα ότι κάποιοι σε ψάχνουν.....
ΑΝΑΣΤ : Πώς το κατάλαβες ότι με ψάχνουν οι γονείς μου ;
EΞΩΓ:  Από διάφορα ηχητικά και μαγνητικά κύματα, που έρχονται προς τα  πάνω σου.... 
Την επόμενη φορά που θα συναντηθούμε ελπίζω να έχεις περισσότερο χρόνο  για να παίξουμε διαστημικά παιχνίδια και να σου εξηγήσω περισσότερα για μας τους εξωγήινους.....
ΑΝΑΣΤ : Σούζαν πρέπει να φύγω γιατί οι γονείς μου θα ανησυχούν . 
Χάρηκα πολύ που σε γνώρισα και μιλήσαμε!
Γεια σου Σούζαν!
ΕΞΩΓ: Γεια σου Αναστασία ! Καλό ταξίδι!
Εργασία της Αναστασίας Παναγούλια
μαθήτρια Ε΄τάξης

Δεν υπάρχουν σχόλια: